19 Şubat 2016 Cuma

Parabaz Olmaya Hazırlık

  Merhaba para kazanmak için sabırsızlanan saygıdeğer kardeşim. Faydalı yazılarımıza başlamadan önce bir ön söz mahiyetinde kendimden ve bloğun amacından kısaca bahsetmek istiyorum. Benimle ilgili bilmeniz gereken tek bilgi; sıfırdan bile değil sıfırın altında eksilerden başlayan bir yaşamdan şükür diyebileceğim bir noktaya yükselmiş olmamdır. Fakir hayatı, para sıkıntısını ve karın açlığını bilen bir insan olarak ufak bir umut kırıntısıyla bu siteye giren kardeşlerimi anlıyorum. İnanıyorum ki kardeşlerim sizin dertlerinize umut ışığı olacağım.
  Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu dünya da kimse yatarak para kazanamaz.(Şans oyunları ve aile mirasları harici.) Benim size sunacağım yollarda da çaba göstermeniz çalışmanız gerekecektir. Yazılarımda ben sizi kucağımda karşıya geçirmeyeceğim. Size o yolda nasıl yürünmesi gerektiğini öğreteceğim. Yani kısaca para kazanmanın yollarını göstereceğim.
  Kendimi bildim bileli hayatta kalabilmek için para kazanmak için çabalıyorum. Önce sokaklarda başladı mücadelem. İnanın yapmadığım amelelik kalmadı. Hayatımın değişmesi ise bilgisayar sahibi olmam ile başladı. Mücadelem bilgisayar ekranına girince de, kaldığım gecekondu yerini lüks daireme kullandığım kamyon sesi çıkartan bilgisayarda yerini fiber hızlı bir lap-topa bıraktı. Ve bunlar emin olun çok kısa sayılabilecek bir sürede gerçekleşti. Nasıl mı? Bu soru başlıyoruz demek…

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sade TürkçeBlogger·Teması Temanın Tasarımcısı