21 Şubat 2016 Pazar

Makale Yazarak Aylık 1000 TL Ek Gelir Kazanmak

  Yeni bir para kazanma yöntemine geçmeden önce daha önce anlattığım makale yazarak para kazanma yönteminden nasıl yüksek gelir elde ettiğimi daha detaylı anlatacağım. Disiplinli, özenli ve düzenli olarak yaptığım makale yazma çabamda mükafatını çok çabuk bir şekilde almadığımı belirtmekle başlamak istiyorum. Bu işten ciddi sayılabilecek ücretler kazanmak istiyorsanız öncelikle uymanız gereken metotlar ve geride bırakmanız gereken bir süreç vardır.

1) Her şey bir reklamla başladı

   Bu sürecin başlangıcı interneti sadece haber okumak ve facebook ta oyun oynmak için kullandığım dönemlere dayanıyor.Yine bir gün internette amaçsızca dolanırken ismini hatırlamadığım bir site de sayfanın küçük bir bölümünde gördüğüm bir reklam dikkatimi çekti. Reklamın konusu tahmin edebileceğiniz üzere makale yazarak para kazanmakla ilgiliydi. Ne kadar yazılarıma çilekeş hayatımı anlatarak başlasam da eğitimli bir insan olduğumu belirtmek isterim. Edebiyat bölümü mezunu biri olarak ve aynı zaman da yazmayı sevdiğim için bu yolla para kazanmak beni oldukça meraklandırmıştı.

2)Araştırma - Anlama bölümü

  Reklama tıkladığım zaman alakasız sitelere yönlendirilerek öğrenme çabam başarısız olmuştu. Yine de bu konu hakkında merakım başlamıştı bir kere ve neyse deyip kapatmak istemediğim bir konu haline gelmişti. Uzun bir süre bu konuyu arama motorundan araştırarak anlamaya çalıştım. Konu biraz eskiye dayandığı için günümüzde bu konuyla ilgili başarılı anlatımlar yapan bloglara rastlayamamıştım. Günümüzde başvurabileceğimiz çok güzel kaynaklar mevcut. Yine de belli bir süre araştırdıktan sonra konuyu anlayabileceğim sadelikte bilgilere ulaştım.

3)Çıraklık Dönemi 

  İlk makalelerimi yazdığım sitelerde kelime ücretleri oldukça düşüktü ve bu işten elle tutulur bir gelir elde etme konusunda umutsuzluğa düştüm. Yine iş hayatında olduğu gibi bu işte de ileri ki dönemde yükselme şansımın olabileceği umuduyla bir kaç ay çok ucuz ücretlere çokça makale yazdım. Bu dönemde geniş sayılabilecek bir makale arşivim oluştu. Yazdıklarınızı depolamanızı size de öneriyorum çünkü bunlar ilerde cv niz açısından işinize yarayacak.

4)Kalfalık Dönemi 

  Çıraklık dönemim gelir olarak olmasa da yazarlık deneyimi olarak bana çok şey kazandırdı. Yazma alışkanlığı kazanarak daha hızlı içerikler üretiyordum. Bunun yanı sıra kendime has bir üslubum oluşmuştu.Yazımda ki gelişme ve özgü biçim ilerde daha dolgun ücretlere ulaşmam da bana yardımcı oldu.

5)Ustalık Dönemi 

  Makale yazarlığında kazandığım tecrübeler artık bu işi meslek olarak benimsememe neden olmuştu. Geçen zamanda da kendimi tanıta bileceğim bir arşivim ve CV'm oluşmuştu. Bu noktadan sonra artık kariyer sitelerine yöneldim ve profesyonel mana da meslek başvuruları yaptım. Başvurumu kabul eden şirketlere daha düzenli ve iyi ücretlere yazılar yazmaya başladım. Ulaştığım nokta da bu işten aylık en az 1000 TL ek gelir elde edebiliyorum. Son olarak size tavsiyem sabırlı olun ve her zaman güzel içerikler üretmeye çalışın. Elbette ki hedeflediğiniz noktaya ulaşacaksınız.

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sade TürkçeBlogger·Teması Temanın Tasarımcısı